Váltójavítás

Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper és Iveco Daily

Váltó Javítás

 

1990-től gyártott Benzin és Diesel motorokkal ellátott 2 és 4x4-hajtású DucatoJumperBoxer, Daily váltók javítása, felújítása.
Javítási idő 2-5 nap meghibásodástól függően. 

Az általunk javított váltóra 1Év Garanciát vállalunk!

A váltó le- és felszerelése időegyeztetéssel szervizünkben megoldható.

 

Gépjármű típusok:
- Fiat Ducato
- Fiat Scudo
- Fiat Doblo
- Citroen Jumper
- Citroen Jumpy
- Citroen Berlingo
- Peugeot Boxer
- Peugeot Expert
- Peugeot Partner
- Iveco Daily
- Renaulr Master, Renault Trafic (PK5-6, PF6, ZF)
- Opel Movano, Opel Vivaro (PK5-6, PF6)
- Nissan Interstar, NV400, Nissan Primastar (PK5-6, PF6)
- M32 Váltótípus (Fiat/Opel)


További Információ:
Tel: 06 20 261 29 18
Tel: 06 1 256 56 97

 

MLGU váltó

Fiat Ducato, Peugeot Boxer,
Citroen Jumper
MLGU Váltó
I. Generácíó: 1999-től gyártott autókon található meg.
II. Generácíó: 2006-tól már 5 és 6 sebességes szériát is gyártottak. 2,2 JTD/HDI és 2,3 MJTD motorokkal szerelt Boxer, Jumper Ducato kisteherautókba.
III. Generácíó: 2016-tól már nem csak a Fiat Ducato 2,3 Mjtd 130 és 150 LE motorokhoz szerelték hanem a 2,0 és 2,2 HDI és Blue HDI Peugeot Boxer és Citroen Jumper-be is.
 

         

MG 2.5 - 2.8 D-TD-JTD-HDI váltó javításMG váltó

Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper

1994-től gyártott szériában találhatjuk meg először az MG Váltót, amit 2002-ig gyártottak.
Megtalálhatjuk a 2.5 Dízel, 2.5 TD, 2.8 D, 2.8 TD és a 2.8 JTD - HDI motorral szerelt járművekben is.

         

M40 váltó
 
Fiat Ducato, Peugeot Boxer,
Citroen Jumper
2006-tól megjelent a Ducato, Boxer és Jumper legújabb szériája, ami 3 fajta motor palettával érkezett és 2 váltófajtával, MLGU 5-6 sebességesés és az M40-es sebességváltóval. 2011-től a Fiat Ducato új motortípusához a 2.0 MJTD-hez ugyancsak az M40 es váltóval szerelte de csupán csak 5 sebességes lett ebben a motor kategóriában. A 3.0 JTD és HDI motorhoz ugyancsak az előző széria M40 6 sebességes váltót használta fel.

I. Generácíó: 2006-2016-ig 2,0 és 3,0 Mjtd/CNG és HDI motorral szerelt Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper kisteherautókban kétfajta 4. 5. és 6. fokozattal és három fajta főáttétellel szerelték.
II. Generácíó: 2016-tól már nem csak a 2,0 Mjtd és (3,0 már csak CNG!) Fiat Ducato-ba szerelték hanem már a 2,3 Mjtd 150 és 180 LE motorpalettájával is szerelték és ugyanúgy kétfajta 4. 5. és 6. fokozattal és három fajta főáttétellel szerelték viszont erősitett tengely és 6. fokozattal!
(2019 12. hóban ismét jelentős modósítást kapott a 6. fokozat)
Az évek során kifejlesztett modósítások jelentősen megnövelték a kezdeteiben igen rövid élettartamot.
 
   
Update cookies preferences